دعوت‌نامه

از کلیه ایرانی‌های عزیزی که موافق جنگ یا تحریم هستن، دعوت می‌کنم شش ماه- یک‌سال آینده رو تشریف بیارن  داخل مرز پرگهر و این مدت رو در کنار هم بگذرونیم.

یک دیدگاه برای ”دعوت‌نامه

  1. دمت گرم . پیشنهاد بسیار مناسب و منصفانه ای است. من که شخصا مخالف جنگ و تحریم ( این یکی البته تا حدودی و در شرایطی) هستم ، نخواهم آمد. با سپاس.

  2. هیچ ایرانی موافق جنگ نیست ولی تحریم به منزله شیمی درمانی هست که این آخوند ها را از بین میبرد

  3. هیچ ایرانی موافق جنگ نیست ولی تحریم به منزله شیمی درمانی هست که این آخوند ها را از بین میبرد

    شیمی درمانی نازنین من پزشکی خوندم شیمی درمانی هم همه اش حرف مفته اونهایی هم که شیمی درمانی می کنند معمولا تا یک سال بیشتر دوام نمی آورند شیمی درمانی و تحریم فقط به مردم ضربه می زنه و به رژیم بهانه میده بیشتر مردم را بچاپه!!!

  4. این اخوندها دیوس تر از این حرفها هستند انها زن خودشان را بخاطر قدرت حاضرند به صیقه دیگری در اورند این اخوندهای لواط گر که با نان دوغ بزرگ شدند حالا سوار اسب مرادند و حاضر نیستند بیایند پائین

  5. من خودم خارج از ایران زندگی می کنم
    دقیقا این ایرانیای اینجا اغلبشون همینجورین میگن ایران تحریم بشه جنگ بشه تا واسه برگشت ما مهیا باشه
    گور پدر ایرانیایی که داخل ایران موندن

پاسخی بگذارید

